Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2013 03:25 - на вниманието на Воините на Тангра - Елтимир ви проклина от отвъдното...
Автор: spartakbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2062 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 14.03.2015 02:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                        НА ВНИМАНИЕТО НА ВОИНИТЕ НА ТАНГРА


.... днес, във форума на воините на тангра, беше заключена темата - ЕЛТИМИР, НЕ УМИРА! след което на мен ми бе наложен бан. И сега разбира се, аз имам пълното право на отговор, и ще отговоря...

Здравейте, току що получих бан от форума на "воините на тангра". И се чудя аз; какви воини сте вие - и на кого точно сте воини... Доколкото аз виждам нещата, зад вас стои въплъщението на Мадам Йехова.. Наистина не вярвах, че сте купени, ама сега се оказа, че сте.. И причината не е ченгето - причината е, че на вас ви плащат за това.. Да точно така, плащат ви.. И тези дето ви плащат са тези, които ви казват, кой потребител да излети от форума ви, и кой да остане в него да пише глупости, угодни на тези, които ви подържат сайта финансово...
До колкото разбрах сте нямали пари да си подържате сайта, и отправяте отчаян зов за помощ... Ами нямате, да, щото небесните сили се намесват и казват, че такива боклуци като вас, не трябва да са това което са сега, а трябва да са такива, каквито са си по-рождение - нали няма да въстанете срещу истината плъхове с плъховете ви...
Не в мен, а във вас живеят червеите, глисти със глистите ви...

Навремето може и да сте започнали като истински воини, ама сега се превърнахте във едни ЛАЙНА - и то МИРИЗЛИВИ... това ми е мнението за вас... и не само моето... Но знаете ли! Аз мога да направя така, че и вашия сайт да излети - също, както излетяха и Елтимировите сайтове... Нали помните какво обещах на Елтимир преди да му ударят сайтовете... И малко по-късно то се сбъдна.. Сайтовете му си заминаха точно по-начина, по-който аз му пожелах... Казах му и как ще завърши земния си път - като го лишат първо от трибуна, и така и стана - погледнете още един път темата - НЕУДЪРЖИМАТА ЗЛОБА НА ЕЛТИМИР, прочетете я... колкото и да съжалявам сега за нея, тя е вече написана, и изпълнена... и няма връщане назад...
 
Нямате си представа с кого и какво сте се захванали плъхове с плъховете ви... Сега ще видите вий какъв ще го ядете.. Това дето сега ще го ядете, не сте го яли никога досега - малка, страхлива, и изолирана ГРУпичка...

Помните ли момента, в който Елтимир ми удари първия бан в неговия сайт, и как на секундата му се разклати здравето и той започна да се оплаква... Тогава аз бях побеснял заради убийството на едно българско дете, което разтърси цялата ни Държава, а никой не го коментираше това в неговите сайтове - никой.. Тогава след наложения ми първи бан, аз призовах силите, и те се намесиха, и Елтимир го усети, но се вразуми (за разлика от вас) и ми вдигна блокадата... Ето какво му написах тогава:


..... вдигни блокадата на смелия войн Ахил, и също така изтрий каквото ти е казано, и ще се оправиш. Езическите богове, които дават сила на Ахил, ще дадат такава и на тебе. Но за да се убедиш в това, ще трябва да го направиш. Това е малката крачка, която се иска от тебе да направиш, за да се вдигнеш отново на крака, и нищо повече.. Трябва да го направиш, за да продължи просветната дейност на българите.. Убедил си се, че моята главна цел, а и не само моята, е спасението на България и нищо друго.. Защо си мислиш, че боговете те докараха до-тук?. Защото те ти помогнаха да изградиш нещо, което сега по-собствена воля разрушаваш... Не се учудвам, че след банирането ми стигна до-тук. Когато имаш такова нечовешко отношение към смелите воини, не се учудвам.. Нека това ти бъде обица на ухото за напред. И ти самия виждаш, как се намесват силите, когато станеш крайно несправедлив към справедливите. Разрешавам на администраторите да изтрият темата - Неудържимата злоба - 2. и сега ще видим дали си човек, или не си.

И ако си спомняте, на следващия ден след вдигането на блокадата ми, Елтимир оздравя като по-чудо...

- вие воини знаете много добре, че просветната дейност на българите трябва да продължи.. И нашите личностни търкания тук, пред националното дело, не значат нищо - ама явно воинството ви не се бори за това...

Сега разбирам защо толкова много народ ви обърна гръб на вас.. Сега разбирам защо у вас го няма отдавна тоя порив, с който започнахте... Ами няма го, защото са ви купили - затова го няма... И тея дето ви плащат сайта сега са тези, които ви казват, кой потребител да излети от форума ви, и кой да остане в него да пише глупости...
Сгрешил съм когато съм си мислел, че у вас има някакъв национален порив - нищо подобно няма у вас - НИЩО... Страх ви е да си покажете лицата нали, а моето лице тук във Интернета се вижда от четири години, и не само тук.. И ето; аз заставам с лицето си пред вас, и ви заявявам, че от тук насетне почвам да пиша навсякъде против вас... Сега ще ви кажа аз на вас, кой е червей, и кой е човек.. ЧЕРВЕИТЕ СТЕ ВИЕ СТРАХЛИВЦИ. ХАЙДЕ - ЛОГНЕТЕ МИ СНИМКАТА ВЪВ ВАШИЯ ГНУСЕН ГНУСЛИВ ФОРУМ - НАРУШЕТЕ СОБСТВЕНИТЕ СИ ПРАВИЛА КОИТО ПОСТАВЯТЕ НА НОВОРЕГИСТРИРВАЩИТЕ СЕ ВЪВ ФОРУМА ВИ - ТАМАН ДА МЕ ВИДЯТ ВСИЧКИ... ЗА РАЗЛИКА ОТ ВАС, МЕН НЕ МЕ Е СТРАХ, А ВАС ВИ Е СТРАХ, И ЗАТОВА СИ КРИЕТЕ ЛИЦАТА НАЛИ - СИГУРНО ЗАЩОТО НЕ СТЕ ЗА ГЛЕДАНЕ - ТЪКМО ПОВЕЧЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛИ ЩЕ СПЕЧЕЛЯ ЗА РАЗЛИКА ОТ ВАС - ЗАТВОРЕНА, ИЗОЛИРАНА, НЕЩАСТНА и СТРАХЛИВА ГРУпичка...
Тамън ще видите колко съм известен копелета страхливи... Защото Елтимир наистина ми се явява, и тази сутрин от 08:00 часа досега получавам непрекъснато информация от него, която написах на 10 листа чернови...

А този йордан13 ако е мъж, го предизвиквам да не се крие като КУРВА, а да си покаже лицето.. Щото ти йордан13 може и да си некое женско курве, знам ли те.. Правиш женски неща, страхливи.. Ела ми ако искаш курво умряла да ме видиш колко съм бесен... Докарваш ме до такава истерия, че ако ми паднеш и майка ти няма да те познае говно с говното ти - ходил ли си ти в казарма бе а - ходил ли си - или отърва казармата, щот си негоден... 
И не забравяйте "воини" курви страхливи - ако ще публикувате във вашия сайт, форум това, което съм ви написал тук, искам да го публикувате цялото както си е сега ясно ли ви е - цялото, без цензура, без да триете пасажи във ваша полза или да наслагвате такива от себе си, това пък да не сте посмели да го направите - щото ако го направите, тогава ви обещавам, окончателен край, и по-късно край на вас самите като отделни индивиди, и въобще на цялото ви творчество и воинство... Достатъчно е само да ги призова и да им дам да разберат какво сте направили, и да им го поднеса по-правилния начин, и те ще ме чуят бъдете сигурни.. И още повече, че веднъж вече ме чуха, след което Елтимир намери убежище при вас нали така... Един по-един ще си заминете от тоя свят, и никой няма да се сети за вас - никой...

Сега донякъде се разкайвам затова, че ги призовах да дойдат в сайтовете на Елтимир, защото след това ако си спомняте, темата за психотрониката, започна... Може би не трябваше да ги викам, незнам, но го бях направил вече.. След това не можех да върна нищо назад...
Питам ви аз! Има ли капчица мъжество у вас бе, има ли такова - като гледам така, май няма... Точно затова ще застана зад всеки, който се изпълни с решимост да ви унищожи, и ще му помогна със цялата си сила и мощ...

Трябва да знаете, че враговете ваши под път, и над път се намират... Затова сега аз ви поставям условие - просто го правя, за да знаете, че сте имали възможност да избегнете това, което ви чака, за да не кажете после, ама защо не ни беше дадена възможност... Ето - дава ви се такава сега, и тя е само веднъж.. Просто ви го казвам направо... Вдигнете ми блокадата до края на седмицата.. През това време аз ще подредя посланията, които получих от Елтимир, и ако получа нови такива, и за тях ще съобщя... Знаете, че го правя единствено за Елтимир и в негова памет, и пред нищо няма да се спра, защото многократно призовавах него и боговете които го закриляха, да се свържат с мен, и те се свързаха, макар и с малко закъснение... Но сега разбирам защо е било закъснението - за да реши съвета дали да осъществи контакт със мен, и в крайна сметка, както се разбра, са решили, и се свързаха с мен... А защо не се свързаха с някой от вас - защо??. С тебе йордан13, защо с тебе не се свързаха - а... защото небето за тебе е заключено платена отрепко такава - защото това, което тук не се знае, там горе се знае и до най-малката подробност...
 
Вие не можете да направите нищо, за да съхраните паметта на Елтимир... Можете само да съхраните негови текстове, но не можете да ги подредите и пренаредите така, че да бъдат привлекателни и увлекателни за бъдещите поколения българи - никой от вас няма да го направи това, уверявам ви.. И за в бъдеще, никой няма да се захване с това - никой...
След години, някои от вас, може и да се опитат да предадат на бъдещите поколения писанията Елтимирови, но поколенията тогава ще са други, и няма да ги разберат в дълбочина, и веднага ще им обърнат гръб още в момента, в който се докоснат до тях.. И спомена за Елтимир, ще умре напълно.. А още по-следващите поколения пък, изобщо няма да знаят, че такъв човек е живял някога, тъй като евреите дотогава ще са се погрижили на тази земя да не е останало нищо, което да е писано от Елтимир... А тях нали ги знаете колко са упорити - и след 100 години даже няма да забравят за Елтимир - а вие "воини" след една година ще сте го забравили напълно.. И тази една година вече мина.. И във вашия форум видях, че на една-годишнината от смъртта на Елтимир, във темата за неговата кончина, никой от вас не се бе сетил да драсне поне два три реда в негова памет.. Коментарите във Темата си стояха непокътнати още от миналата 2013 година... (много бързо забравихте човека, който ви създаде, затова ви наричам курви...) 

И ще се окаже, че човека е живял и творил - НАПРАЗНО - дори ще се окаже, и че е лежал в затвора напразно.. И всичките репресии, които ги е изтърпявал там, и те ще се окажат "напразни"... И всичкото това заради някаква си тук, йорданка, която е купена да мърси сайта и да върши гнусотии и безчестия...

Хайде! Защо не подложите на гласуване това, дали да бъда изгонен от форума ви, или да остана да пиша в него.. Хайде бе - подложете го на гласуване, постъпете демократично, да си кажат и другите хора мнението за моя бан - постъпете честно, мъжки, а не курвенски типично по-йордановски - 13 при това - как ли е заковал на това масонско число незнам... какво толкова е намерил в него направо му се чудя...

Ето, че аз сега загубих часове ценно време, за да пиша всичкото това.. А през цялото това време, можех да върша обичайните си национални задължения...
Ако йорданка не ми вдигне блокадата до една седмица, повеждам кампания против всички вас от нищожното ви движение... И най-накрая ще ви намерят цаката и на вас... Ако репресиите от 1998 г. ви се разминаха, то е било само защото с вас тогава, не са се захванали такива като мен, но сега няма да ви се размине... А ако размислиш нещо данче, и ми вдигнеш блокадата, ще се извиня и ще изтрия и аз този мой пост обещавам. Но дотогава, той ще стои тук на челна позиция в блога ми, и ще е така докато се свършат времената... казах...

Сега вече ми стана ясно, защо всъщност дадохте трибуна на Елтимир... Ами дадохте му такава, защото той ви създаде, затова му я дадохте... макар, че през цялото време, аз усещах колко много сте бесни на това, че неговите статии намират трибуна при вас...

Още в момента, в който видях бана си във форума ви, и експлоадирах веднага.. Но изведнъж усетих присъствието на Елтимир до мен, и се успокоих.. И тогава се допитах до него - как да продължа от тук нататък, но отговор не получих, поне на момента... Предполагам, че е решил да изчака, за да ви види вас, какво представлявате сега... И знаете ли какво усетих като информация след около два часа... Елтимир вече се е преобърнал няколко пъти в гроба си, като вижда от отвъдното, в какво се е превърнало това, което той създаде с толкова много надежди - това, на което той посвети живота си - това, заради което той и семейството му понесоха толкова много нечовешки страдания - сега той самия ви проклина от отвъдното... и вие скоро ще го чуете...


            image
 

- тъй като бана ми не беше вдигнат след една седмица, то аз сега ще публикувам тук това, което не успях да публикувам във форума на воините, поради наложения ми от тях Бан - (звучи като Българска Академия на Науките, от която обаче нищо не се научава...)



   ПОЧИНА ЕЛТИМИР - ОТИДЕ СИ НАДЕЖДАТА


Здравейте! Нов съм във форума. Позволих си да отворя нова тема и не ми се сърдете за това - в памет на Елтимир я отворих. Причината е, че напоследък чувам често неговия глас на разсъмване.. Отначало помислих, че това са демони. Но посланията, които получавам ме карат да си мисля, че това е той самия. От вчера започнах да ги записвам на лист с химикал. Искам да знаете, че той не е умрял напълно - душата му е все още тук сред нас, и скоро може и вие да усетите неговото присъствие до вас - или да чуете неговия глас да ви проговори някоя сутрин.. Запомнете, СУТРИН, а не вечер. Вечер говорят само тъмните сили, и по-това време той ще бъде далеч от вас...
А не е ли логично да предположим, че небесните сили може да са преценили, че той не е свършил до-край работата си тук на земята, и затова да са решили да го оставят още малко време сред нас.. Та нали той самия го казваше това преживе, че след като умре, ще стане още по-силен. За да го каже това, значи той го е усещал че е така - колко от вас го разбираха наистина...
Бих искал в тази тема тук, да пишем само, за душата на самия човек Елтимир, защото бъдете сигурни, че той чете форума от отвъдното...

Още в понеделник след обяд (25.11) усетих голям душевен срив, и всичките ми надежди се сгромолясаха за миг. Тогава аз не знаех от какво е породено това мое усещане, но знаех, че е станало нещо ужасно.. Било е точно, когато Елтимир е издъхнал, сякаш земята се разтресе като след смъртта на Христос.. Но Елтимир не е напуснал нашия човешки свят - неговото присъствие тук се усеща все още.. Той не си е отишъл напълно, а е напуснал само нашето трето измерение.. Наистина, много хора тъжат за него. Голяма е загубата за България, но след време чак ще се проумее истинската загуба на тоя човек...
Но и много нещо остана от него написано тук на земята, достатъчно, за да се изкове една нова религия.. Той ни постели основата за нея, а сега ние трябва само да я довършим - да съберем написаното от него, и един ден да го превърнем в новата религия на българите.. Тъй както и Христос постели основата за нова религия, и след неговата смърт, евреите я изковаха...
Това, което те направиха преди 2000 години, бе само да записват неговите думи.. Започнаха да го правят едва тогава, когато осъзнаха важността на този човек.. Защото евреите (за разлика от нас) наистина имат божествената дарба да оценяват правилно истински ценните хора.. Но за да скрият тази тяхна способност от нас, за нас "гоите" те написаха, че човеците не можаха да разпознаят божия син, и е вярно това.. Всъщност, истината е, че Божият син го разпознаха само евреите.. И това учение което те изковаха от неговите думи, ги спаси тях самите като изгони чуждоземците от земите им...

Понякога ние не разбираме, че Небето ни изпраща нова религия, като първо ни праща само човек, който да ни говори и поучава, а ние трябва само да съхраним изреченото от него, и след това да го подредим.

Аз не вярвам Исус Христос да е бил неграмотен човек. Напротив! Бил е даже много грамотен. Убеден съм, че е имал дори и собствени писания. Но къде са те сега?? Евреите ги скриха - запазиха ги за себе си.. И с тяхна помощ те изковаха религията на тяхното спасение..
Не може да поучаваш човеците като им говориш фрази на изуст - преди това трябва да си ги записал някъде тези фрази - ако не беше така, съгласете се, днес Библия нямаше да има изобщо...

Сега аз имам няколко листа, чернови, от последните две утрини, и от утре започвам да сбивам написаното и да го предавам тук. Помолих Елтимир и Боговете които го закриляха, да продължават да ме изпълват със знания, и вярвам, че са ме чули. Бог да Ви благослови пазители - сега сте още по-силни от всякога, и аз се прекланям пред вашата сила и мощ. И нека бъде вашата воля, както на небето, така и тук в България...

 

Ето какво ми каза Елтимир вчера сутринта, което успях да запиша.
Първото което ми каза е, да превърнем живота на евреите във ад. Каза ми да съхраним написаното от него. Каза ми, че ще преминем през времена, през които всичко написано от него, ще бъде забравено, както и той самия ще бъде забравен. Но ние трябва да съхраним неговите писания - трябва да ги преведем през времената, за да достигнат те до бъдещите поколения, които трябва да завършат започнатото като изковат, новата религия на българите.. Тогава, когато няма да е останал никой, който да плюе по Елтимир (така, както изгря и християнството - когато измряха всички, които плюеха по Христос преживе - бел.авт.)... Тогава синовете български трябва да разберат, какъв син е имала някога България... Това което той ни казваше преживе, че най-силното оръжие са ДУМИТЕ, беше вярно...
Това, че някои хора не можаха да го приемат, не трябва да става причина да лишаваме идните ни поколения от бъдеще, това ми го каза много ясно.. И ми даде пример с Христос, как и него не са могли да го приемат евреите, но най-накрая малката част от тях, която го е приела, е донесла всъщност спасението.. Каза ми, че ако Небето изпрати още един път Христос на Земята, хората отново ще го разпнат... Каза ми, че книгите ще продължават да бъдат определящи за бъдещето на света, и че в момента една книга "КОРАН" прави точно това...

Знаете какво стана 70 години след Христос!! Евреите изковаха религията на тяхното спасение, и Павел тръгна първи да я разпространява до неизучените още краища на земята.. Тогава, когато Божият син беше вече забравен от всички.. Но казаното от него, 70 години по-късно, стопли душите човешки, като ги изпълни с надежда. И учението му тръгна да покорява всички краища на земята.. Затова Рим нападна Ерусалим със огън и меч, знаете го това.. Във една друга статия от Елтимир, това е описано подробно, може би вече се досещате коя е тя...   



Вчера сутринта на разсъмване усетих отново присъствието на Елтимир до мен.
Странни усещания започнах да изпитвам, и отначало се уплаших, но по-късно започнах да получавам информация на неразбираем за мен език, и веднага започнах да я описвам с химикал, поне това, което успявах да запомня.. Информацията беше много и премного.. Може би небесните сили са се надявали, че за толкова кратко време, аз човекът, ще мога да запомня толкова много неща, но уви, не ги запомних всичките... Трябва да знаете, че времето във тези информационни портали тече много бързо - толкова бързо, колкото не може да се отмери с никаква мяра тук на земята.. Но въпреки всичко, аз отправих молба към Елтимир, да ми бъде дадена още веднъж възможност да разбера това, което не успях да запомня, и вярвам, че ще ми бъде дадено, с него се разбираме чудесно...
Но той съвсем не ни е напуснал.. Разберете, че със неговата смърт не свършва нищо, а едва сега започва.. Започва да се изпълнява това, за което той се бореше, но нямаше сили да се пребори, но ни начерта пътя към него.. Той беше прав когато казваше, че неговата смърт няма да е край, а начало.. Кой можа да пречупи неговия български дух.. Кой успя да го накара да спре да мисли и пише.. На враговете му не им бе дадено да разберат, че неговият дух е непобедим, наложи се те сами да го разберат, и го разбраха.. Кой от вас ще отрече, че провалът им с нас е очевиден... 
 


ново съобщение от Елтимир току що получих
Ето какво успях да запомня в общи линии:


Небето е взело решение да не пропуска повече вражески самолети през него. Всеки самолет, който започне да ръси отрови в него, ще претърпява внезапен срив.. Ще каца аварийно, или направо ще пада. Тези дни Небето ни показа своето решение - то принуди един самолет да кацне аварийно на летище Стара Загора.. От тук насетне, всеки самолет ръсещ отрови, ще каца аварийно, или направо ще пада.. За гражданските полети не можах да разбера как стоят нещата, но по-нататък се надявам да разбера...


Здравейте!
След обед е. Отново усетих поток от информация, и веднага се затърчах към дома си, за да почна да я описвам. Усетих, че грях непростим ще имам пред Небето ако точно сега, в този момент, не направя нищо, за да запиша това, което ми се предава.. И от сега нататък ходя навсякъде с лист и химикал в джоба си.

Ето какво ми бе казано:


Небето оживя - изпълни се със живот. До-скоро то беше мъртва зона, но вече не е. Макар и омърсено до смърт, то започна своето очистване причинено му от безумните човеци.. Сега то е обгърнато от жива материя, невидима за нас човеците.. Всяка човешка намеса в него, целяща повторното му отравяне, ще бъде посрещана с удар.. Небето даде на тираните да разберат, че повече няма да допусне отравяне.. Тези дни то свали първия си самолет.. От тук насетне, всеки самолет ръсещ отрови в него, ще каца аварийно, или направо ще пада на земята, тъй както и сатана падна от небето на земята... Небето оживя, защото и земята оживя. Събуди се тя от летаргичен сън и последва верижна реакция.. Увеличи се броя на прогледналите, и желанията и мислите им, се материализираха, понеже са милиони, и са еднакви.. От тук насетне много от мислите ни ще се материализират.. И тези които се страхуват, ще умират от собствените си страхове материализирани пред очите им...


ВИДЯХ ЕЛТИМИР НА РАЗСЪМВАНЕ, СТОЕШЕ ОТ ДЯСНО НА БОГА.

- Каза ми от неговите писания да изковем нова религия, тъй както и евреите изковаха християнството преди 2000 години.. Така, както те пазеха заветите на Христос, така да пазим и ние неговите.. Ако нашето поколение не го направи, да запазим писанията и да ги преведем през времената за следващите поколения, те ще завършат започнатото...
- Каза ми, че ако спазим завета му, ще добием голяма сила и мощ.. Каза, да не допускаме евреите да възпитават бъдещите ни поколения в чужди на българина вярвания, и чрез тях да им отнемат силата и превръщат в това, в което искат.. Каза ми да живеем в мир и братство с християните, но друга да бъде религията ни.. Каза ми, че докато болшинството българи следват християнството, евреите никога няма да си отидат от земите ни, и проклятието над българите ще продължава да тегне. И веднага ми припомни еврейските репресии срещу Воините на Тангра от 1998г. Това което е уплашило евреите тогава, той го е разбрал едва сега на Небето - опитът да се създаде една нова религия, която да замени християнството и другите религии тук.

- Каза ми още, да не позволяваме на еврейските медии, да разсейват вниманието ни с техните политически щрихи и светски суматохи.. Каза ми да им заявим - че не желаем повече да им гледаме телевизиите, и контролираните от тях медии..
- Каза ми, да изоставим социалните мрежи, и най-вече фейсбук, който той ненавиждаше преживе...
- Каза ми, че за да станем отново българи, трябва всеки един от нас да разбере поотделно за себе си, от какво славно племе и род произхожда.. Без да го разберем това, никога няма да можем да си върнем някогашната слава.. Каза да съсредоточим вниманието си върху това за известно време, и напълно да се откъснем от техния свят на противоборство и жестокост...
- Каза ми, че докато не разберем божествения си произход, ще живеем винаги като роби... Каза ми, че още в момента, в който го разберем, никой вече няма да може да ни уплаши с нищо, защото тогава от нас ще се плашат.. Каза, че тогава ще добием сила и мощ над враговете си стократно - наистина няма по-страшно нещо от осъзнал се българин... 
- Каза ми, че на тази земя единствено българите са способни да сразят евреите.. И евреите изхождайки от напътствията на Талмуда, да са винаги близо до своя враг, правят точно това - стоят винаги близко до нас българите...
- Каза ми да предам на целия български народ, че парите на евреите няма да струват нищо, ако българите разберат истината за своя божествен произход. И че земята, на която живеят, е била земя на богове.. Тогава, и само тогава, земята ще бъде изчистена от тази твар нечовешка - евреите - тази извънземна раса, която Елтимир ненавиждаше... 
- даде ми да си спомня и за този клип, който показва реално нечовешкия расов произход на евреите, и който аз сега ще публикувам тук...

Ето как можете да различите евреина от славянина:    www.youtube.com/watch


- Каза ми, че силата и превъзходството на евреите върху другите народи, се корени единствено в унищожаването на техните истории, и в пленяването на финансовата им система - за което Ви пускам и още един клип...

Наръчник за Пришълци:    www.vbox7.com/play:d844edbb


- Каза ми, че проклятието над България ще свърши тогава, когато българите разберат, къде точно и кога е започнало то.. Без да го разберат това, никога няма да разберат същността на самото проклятие...
- Каза ми, че Проклятието над българите е започнало тогава, когато евреите за първи път са унищожили, свещени български текстове, и са лишили идните български поколения от знание за миналото им... Истинското Проклятие над българите е започнало именно тогава, когато са се появили първите поколения българи, незнаещи нищо за своя славен произход... А това злокобно дело е било извършено от евреите изгнанници от Испания, които българското царство е приютило тогава, и им е дало права равни със всички останали... 
НЕЗНАНИЕТО - НЕВЕЖЕСТВОТО - ТОВА Е ВСЪЩНОСТ ПРОКЛЯТИЕТО... Когато българите разберат това, Проклятието над тях ще свърши на мига.. И ми каза, че това е най-славния миг, в който българите наистина ще преживеят едно ново рождение - прилив на сила и енергия - ето, от това се страхуват евреите...

Ето какво направиха евреите на България:      www.youtube.com/watch 

- Каза ми, че когато българина се изпълни с решимост за бран, враговете му сами ще паднат на колене...
- Каза ми на всяка цена да се откъснем от техния демоничен свят на противоборство и жестокост.. Каза ми да се съсредоточим върху нашия, български свят, и история българска.. Върху нашия човешки свят, тук на земята, върху проблемите на нашия свят, а не на техния.. Да опознаем историята си през това време, и да не позволяваме повече на тираните да ни пропиляват времето с техните суматохи, с които ние българите нямаме нищо общо.. Да не позволяваме на чужди сили, да насочват вниманието ни в желаната от тях посока... И аз веднага се сетих за нещо писано от Елтимир - ОБЪРНИ ГРЪБ НА БИТКАТА, КОЯТО ТИ НАТРАПИХА - ТЯ НЕ Е ТВОЯ БИТКА. ОТЪРСИ СЕ ОТ ПАРАЗИТНОТО ВЛИЯНИЕ, ТО СМУЧЕ ОТ КРЪВТА ТИ БЕЗ НИЩО ДА ПОЛУЧАВАШ В ЗАМЯНА.



отново ми се яви Елтимир на разсъмване, и ми каза за евреите:

че след като не можем да прогоним тираните на юда от нашите земи за няколко години, да ги прогоним за няколко десетилетия, като изградим едни такива условия на живот, в които те да не могат да съществуват физически.. Най-накрая те сами ще си отидат от тук, прокудени - така, както и те ни прокудиха за няколко десетилетия - с техните камъни да бием, по-техните глави...
Каза ми да не се плашим от магии и тъмни влияния, от проклятия, заклинания и прочее такива... Че те всичките идват от евреите заради страха им от българите... Каза ми, че новата религия на българите, трябва да превърне живота на евреите във ад!. Каза ми да превърнем неговата смърт в спасение за България - тъй както и евреите превърнаха смъртта на Христос в спасение за тях самите.. Каза ми да опорочаваме всеки божи ден тяхната религия, Юдаизма, и също да подменим християнството с друга религия - така ще свърши овчедушието на българина.. Така ще свърши и проклятието над България, започнало през 865г. с насаждането на една чужда на българина религия, донесла по земите български само разруха и грабежи, войни и смърт...
 

тази сутрин отново ми се яви Елтимир, и ми каза какво да правим за голямото пречистване:

Всички ще започнем да плюем и храчим. Някои ще го вземат за болест някаква и ще хукнат по лекари да се лекуват, но ще сгрешат.. Само тези, които приемат нещата и не се уплашат, ще пречистят телата си.. А тези, които не започнат да храчат и плюят, ще умрат тук на земята в собствените си нечистотии, а после... После ще дойде ред и на душите...
Каза ми, че в последните времена на този мръсен свят, градивните енергии на новото сътворение, ще бягат от тези, които се страхуват.. Че тях самото небе е решило да отхвърли.. Заръча ми да ви предам, в никакъв случай да не се помага на такива хора - те са го заслужили това с делата си земни, и трябва да си го понесат, за да се пречистят. Иначе тъй ако се опитваме да помагаме, се бъркаме в работата на бога, за което ще пострадаме и ние..   


бел.авт.
това беше последното послание, което получих от Елтимир - или след него вече, не съм получавал други.. Вярвам, че ми е било казано кратко и сбито само най-важното, което трябва да запомним, за да се съхраним като народ и Държава...





Гласувай:
2



1. vmir - Да не би Елтимир най-накрая да е умрял?
24.12.2013 07:57
От години все твърди, че умирал, може неволно да са помислили, че това е поредният му неуспешен опит за умиране, без да подозират, че е умрял наистина? Може би трябва да им се изпрати смъртния акт, за да се уверят, че Елтимир е смъртен?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spartakbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 92580
Постинги: 29
Коментари: 56
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031