Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2014 00:15 - 4
Автор: spartakbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1521 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.05.2016 18:52


    ЗАЩО СПРЯХ ДА СЕ СТРАХУВАМ ОТ ВЛАСТТА
   

Сега искам да кажа нещо на тези, които очакват от мен да се страхувам от властта им, и да бъда покорен на нея, като останалите овце, смирени и подстригани, уплашени и свити - че няма да бъда такъв...

Какво да ви кажа...
Първо, това с което се храних до-скоро, вече спрях да го ям.. Спрях да пуша и цигари, защото това вече не са цигари.. Спрях ги, защото всички цигари до-един съдържат такива добавки към себе си, които карат хората да се страхуват, и живеят в паники и тревоги, и това всичкото бива прикривано под лозунга, клише, че цигарите били успокоявали - нищо подобно, изобщо не успокояват, а тъкмо обратното - създават паники и тревоги.. Спрях ги, защото ми омръзна всяка сутрин като отворя очи, и да усещам буца в белия ми дроб, и да не мога да си поема дълбоко въздух...
Кафета също спрях да пия, защото това вече не са кафета.. Защото след всяко изпито от мен кафе, аз започвам да треперя, и да изпитвам страхови чувства.. Започвам да си мисля, че нещо лошо се е случило с някои мои близки, и че аз в момента просто го предусещам, което ме кара да се паникьосвам още повече, тъй като не знам какво става.. А тя целта на кафетата е май точно тази - да се паникьосаш след като ги изпиеш... И тогава в този момент, аз започвам да звъня на телефоните на моите близки, за да им чуя гласовете, и да ги питам дали при тях всичко е наред.. И се оказва, че всичко с моите близки си е наред, и че нищо лошо не се е случило с никой от тях.. Оказва се, че всичко при тях си е така, както си е било винаги, и те дори започват да ме питат мен, защо се притеснявам за тях, какво толкова е станало... А отговора, който аз не искам да им кажа е, че току що съм пил кафе.. А междудругото се оказва, и че с мен всичко е наред, - че не съм застрашен от нищо, и че нямам никакви основания да се притеснявам и за себе си, но го разбирам едва след половин час, когато действието на кафето върху организма ми отмине...

И най-накрая се оказва, че всичко в живота ми си е спокойно, и си върви така, както си е било винаги, и че аз нямам никакви основания да се притеснявам за нищо... От какво тогава съм се уплашил, и от какво са се породили у мен тези страхови чувства??? Отговора е - кафето... И няма никакво значение от къде ще го взема това кафе - дали ще е от кафе машина, или от заведение някакво, или пък ще е три в едно, все тая - след всяко изпито от мен кафе, аз започвам да треперя и да изпитвам страхови чувства, паники и депресии.. Стомаха ми е винаги свит на две и незнам какво става.. А преди да го изпия това кафе, съм си бил много добре... защо тогава съм го изпил???... Може би заради навика, с който трябва да се преборя... Но си отгатнах най-после на въпроса - защо стомахът ми се разтреперва изведнъж, след което веднага огладнявам... Отговора е пак в кафето...
В продължение на един месец, аз си записвах на една тетрадка всеки ден - в колко часа съм пил кафе, и в колко часа на същия ден ми се е разтреперил стомаха.. И се оказа, че всеки път когато съм получавал разтреперване на стомаха, 6 7 8 часа по-рано съм пил кафе.. А в дните, в които не съм получавал такава криза, изобщо не съм пил кафе - а тъкмо си мислех да ходя по-лекари, а то виж къква била работата - кафето... Ако и Вие страдате от същото, Ви съветвам да постъпите като мен. Вземете една тетрадка, и в продължение на един месец си записвайте всеки ден часовете, в които сте пили кафе и получавали разтреперване на стомаха...

Три в едно може и да е по-слабо от другите кафета, но и него като го изпия, страховото чувство отново се завръща, и няма отърване от него.. А да не говоря за нес-кафето без захар - все едно пия течен метал.. А най-добре съм си когато изобщо не пия кафета - никакви, ама никакви, щото това кафета ли са, че да ги пия... Защото същото това кафе, което не е кафе, съдържа такива добавки към себе си, които пък ме карат да пуша цигари.. И аз до-скоро ги пушех заедно с кафето.. Ама и те цигарите едни цигари - на нищо не мясат вече.. И не е така само с определена марка цигари, а е така със всички марки цигари... Тогава!! Тогава значи нещо не е наред със самите цигари - защо тогава аз трябва да ги пуша. И какво печеля от това, че ги пуша.. И кой изобщо печели от това, с изключение на мен... Сещам се нещо за лавките на Делян Пеевски, ама засега само се сещам...

Значи! Кафетата не са кафета, и цигарите и те не са цигари.. Нищо от тях вече не прилича на това, на което приличаше преди влизането ни в ЕС.. И аз реших да се откажа от тези неща, не защото не приличали на нищо - а защото установих сам по-себе си, че те са всъщност източника на страх, депресии, и тревоги у човека... Че един човек, който употребява редовно цигари и кафета, живее във постоянни стресове и депресии, и никога не може да се успокои.. Че такъв един човек е роб на системата със всичките си страхове, но не може да го осъзнае... И ако един ден, той поиска да разбере истинската причина за своите страхове, ходи по-лекари, които му предписват хапчета и успокоителни, а трябва само да откаже цигарите и кафетата, и да пие повече вода, за да не се обезводнява.. Но не вода бутилирана в пластмасови бутилки закупени от търговската мрежа, а по-възможност, изворна, и да се съхранява в стъклени бутилки, и всичко ще е наред... Да пиеш редовно вода от природата означава, да си винаги здрав, спокоен и щастлив... водата е живот... обезводняването е смърт... Когато аз пия вода закупена от търговската мрежа, без значение каква марка е тя, никога не мога да се напия - устата ми винаги съхне и почвам да плюя бели плюнки - чисто бели като сняг...

И сега разбирам аз, защо през Комунизма храната беше по-хубава... Ами по-хубава беше, защото подчинението на човека пред закона тогава се осъществяваше чрез тоягата, и нямаше нужда този страх да се създава чрез храните и напитките - тоягата беше тази, която вършеше тази работа... А сега когато тоягата я няма, страхът от законите и властта, се създава и поддържа чрез кафетата и цигарите - запазената марка на демокрацията... Истината е, че ако у хората го нямаше страха, властта като понятие, щеше да загуби свето значение...

Следващите, които поддържат създадения вече страх у хората, са медиите - ах, как щях да забравя само, добре, че се сетих... Половината време от телевизионните реклами минава само в рекламиране на кафета, цигари, и шоколади...

И започвам вече да разбирам, защо цигарения бизнес се държи от една партия, която е винаги във властта - ДПС.. Да - ДПС определено се грижи за насаждането на страх у хората - едно чрез политическото си влияние - и друго чрез насаждането на страх от ислямизация и държане ключа на етническия мир...
А бъдете сигурни, че вноса и търговията с кафе, се движи пак от същите, или подобни на тях... На мен сега не ми се занимава с това, да правя разследване, кой движи търговията с кафе, и защо я движи.. Защото дори и да започна такова разследване съм убеден, че ще стигна пак до същите, и просто няма смисъл да го започвам... Ако някой от Вас има време и нерви да прави такова разследване, нека го прави, аз нямам нито време, нито нерви...

И не е така само с кафетата и цигарите.. Така е със всичката шоколадова и какаова индустрия на Запада.. Шоколадите Милка и Нестле, които се продават на българския пазар ако не знаете, се произвеждат в европейския съюз, в някоя от фабриките на НЕСТЛЕ там.. А тези същите шоколади, Милка и Нестле, които пък се ядат в Европа и в Швейцария даже, се произвеждат тук в България.. А Вие мислете какви гадости Ви слагат в Шоколадите, и защо ви ги слагат... Мислете, защо това на което се наслаждавате тук, не го произвеждат тук в България, а извън нея... Защото до мен достигна информация, че ако го произвеждаха тук, и във него слагаха стандартните за българите отрови, при една внезапна проверка от българските власти, щяха да ги изпоарестуват всичките и да ги пратят на съд, което би било голям позор за фирмата НЕСТЛЕ и авторитета и по-света...
Защо е все пак това рокадо ще се запитате???
Определено не е за доброто на българите, а по-скоро обратното... Защото това, което успях да разбера е, че в шоколадите, които се произвеждали на Запад за България, слагали във тях някакви отрови и ниско съдържание на захар, и с повече подсладители... Сега разбирате ли значението на лозунга - изберете българското - може и да не е толкова сладко и вкусно, но поне е гаранция, че няма да ви отровят, защото това, което се произвежда тук в България, е под постоянно наблюдение... толкова е под наблюдение ще кажете сега - а колко под наблюдение е това, което се произвежда извън България - и кой го наблюдава и Ви дава гаранции, че храните идващи от ЕС няма да Ви отровят... И знайте, че вкусовете на определени храни и тяхната сладост, могат да се издокарват чрез най-различни химии... А от тези всичките химии взети заедно, се прави една невероятна вкусотия - сладоледа... всичко в него е само химия...

Изхода е само един! Да не се употребява нищо, което е шоколадово, и което е дошло от Запад за България... Това, което се рекламира по-телевизора, да не се употребява в никакъв случай... Аз например правя така! Никога не си слагам в стомаха това, което се рекламира по-телевизора, а го избягвам точно него с всичките си сили - даже и да го докосвам... Това, което НЕ СЕ РЕКЛАМИРА ПО-ТЕЛЕВИЗОРА, аз точно него си го купувам за ядене - също както правят и масоните, аз по-тъп ли съм от тях...
Стигнал съм до извода, че най-безопасните шоколади са чисто българските, на фин млечен, който ако сте забелязали, НЕ СЕ РЕКЛАМИРА ПО ТЕЛЕВИЗОРА... Той засега е най-безопасен от всички предлагани ни. И след употребата му, у мен специално, не се появява страхово чувство, и не се разтрепервам панически, както се разтрепервам ядейки шоколади внос от ЕС.. Благодаря! Но не ви ги ща отровите - яжте си ги вие и семействата ви проевропейски, само, че и вие европейски либерали не ги ядете тези храни, които ни ги пробутвате на нас българите...

След всеки изяден от мен шоколад, който е бил внос от ЕС, у мен се заражда някакво странно страхово чувство, след което се разтрепервам, и кръвното ми започва да играе лудо, а иначе шоколада е бил убийствено, ама убийствено сладък... И след около 10 минути, съм вече развалина и готов за медицински преглед, и не ставам за нищо - за робота, за нищо... И не само със шоколадите стоят така нещата - а със всичката шоколадова и какаова индустрия на Запада... И вафлите им, и бисквитите им са все същите л...на... Засега единствените безопасни за здравето вафли и бисквити, са продуктите на роден край - той засега наистина е роден - дано да си остане роден и занапред - пожелавам му го...

Когато аз се нахраня и стигна до десерта, очаквам от този десерт, да ме засити като капак на всичката храна, която съм изял досега.. Две-три вафли роден край са ми достатъчни и ме засищат напълно - а преди съм изяждал за десерт по-цели опаковки вафли внос от ЕС - сладкиии - ама сладкиии - вкусниии, ама вкусниии - ама изобщо не ме засищат.. В устата ми непрекъсната сладост, а изобщо не се засищам - изобщо... напред към ЕС - към новото скопено бъдеще на българите...

Вчера например изядох един шоколад от Кауфланд, LINDOR, и само след 5 минути, у мен се появи някакво странно и злокобно страхово чувство, след което стомахът ми се разтрепери.. И веднага у мен се зароди желание да запаля някоя цигара за успокоение (каква заблуда) - само, че аз ги бях отказал вече цигарите, заедно с кафетата - и сега съм си много по-добре - харен съм си общо взето - спокоен, весел... Разбирате ли; самото ядене на шоколад от ЕС, те кара после да запалиш и цигара - а след цигарата, ти се припива и кафе... И да Ви кажа само, че за времето, през което писах последната си статия - Защо света в който живеем е нечовешки, не съм пушил никакви цигари, нито пък кафета съм пил някакви - нито шоколади съм ял някакви от ЕС - въобще, пазех се много... Ако през цялото това време ги бях употребявал всичките тези неща, сигурно щях да живея във постоянни стресове и депресии, и нямаше да мога да напиша предишната си статия, както и тази сегашната... Не само, че нямаше да мога - вероятно нямаше да мога и да си помисля даже да въстана срещу властта, от страх...

Сега разбирате ли, защо през комунизма, нямаше такъв огромен набор от толкова много разнообразни и сладки храни... Защото страховото чувство у хората тогава се поддържаше чрез тоягата на МВР.. И тя беше тази, която го създаваше преди всичко.. А сега, когато тоягата я няма, страховите чувства се създават и подържат, чрез кафетата, цигарите, и чрез шоколадовата индустрия на Запада... Но при всички случаи, нито една власт не може да оцелее, ако у хората го няма страха.. И не просто страха от самата власт, а самото чувство на СТРАХ да живее във всеки отделен човек (за което той трябва редовно да употребява тези "лакомства").. Затова е и плащането на данъци ако не знаете.. На тях не им трябват вашите пари, те си имат достатъчно... ТЕ искат вашия страх, вашата душа - и нищо повече от това не искат повярвайте... 
Стигам до извода, че властта се храни от страха на хората, - че човешкият страх и тревоги (все негативизъм) са нейната храна, без която тя не може да съществува... И ако Вие все още вярвате, че властта била човешка, блажени да сте... Както ясно го е прозрял Христо Ботев още преди век и половина - всяко правителство е заговор, съзаклятие против свободата на човечеството...

През комунизма може и да сме нямали такава свобода, каквато имаме днес, но поне телата и душите ни тогава бяха чисти, и свободни от отрови... А сега когато тази свобода, за която мечтаехме тогава вече я имаме, можем да си отвоюваме и още една свобода - свободата да не купуваме отровите на Запада... Пък и можете да забележите, че всички шоколадови лакомства на Запада, имат оставащ срок на годност не повече от три месеца, от момента, в който ги видите на щандовете в Кауфланд.. Това е така, защото на Запад като им остане четири месеца срок на годност, и никой вече не ги купува.. И затова ни ги пробутват на нас българите, вместо да ги бракуват... Сега разбирате ли защо сме им толкова необходими на европейците - само заради това е, и за нищо друго не е...


ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО КАФЕТО ВДИГА КРЪВНОТО, И КАКВА Е ПРИЧИНАТА ДА ГО ВДИГА...

При изживян от човека стрес, кръвоносните съдове се свиват, и кръвтта изтласквана от сърцето към тях, започва да преминава по-бавно през тях.. И ако при това положение, сърцето забавяше и то своя ритъм, всичко щеше да е наред, и човека нямаше да вдига кръвно.. Да ама не - сърцето не забавя своя ритъм, а вместо това, то започва да бие още по-бързо докато се опитва да избута кръвтта през кръвоносните съдове.. И когато изтласкваната от сърцето кръв, не може да премине през кръвоносните съдове за нормалния период от време, тогава то (сърцето) започва да бие още по-силно - и тогава всъщност човека вдига кръвно - а кафето прави точно това! Подлага организма на стрес, от който стрес, се свиват кръвоносните съдове, и човека вдига кръвно... продължавайте да пиете кафета... 
СЪРЦАТА НИ ИМАТ ОПРЕДЕЛЕНИ УДАРИ ЖИВОТ, И КОЛКОТО ПОВЕЧЕ СЕ УСКОРЯВА СЪРДЕЧНИЯ НИ РИТЪМ, ТОЛКОВА ПО-МЛАДИ УМИРАМЕ... ВСЯКО НЕЩО, КОЕТО УСКОРЯВА СЪРДЕЧНИЯ РИТЪМ, СКЪСЯВА ДОКАЗАНО ЖИВОТА...

Кафето е наистина една магия, и то голяма.. И не случайно някои гледачки гледат специално на кафе.. Някои кафета например, отключват онази част на човешкия мозък, в която са съхранени спомените. И човека става напълно подвластен на спомените си. И именно това улавят гледачките във този момент - мислите, които минават през душата на човека... 

А ЦИГАРИТЕ

Цигари от веднъж, трудно се отказват, а дори и невъзможно... Трябва да не пушите поне един месец, за да направите разликата, и видите какъв отпечатък са оставили върху Вас. И чак тогава вече да решите, дали да живеете, или не...
Когато аз отказах цигарите, един месец след това, двата ми пръста (палеца и показалеца) с които държах цигарата, продължаваха да си миришат на цигари.. И това е било само от държането на горящата цигара... Явно цигарения дим се бе така силно втражил във тях, че един месец по-късно, те продължаваха да си миришат на цигари - а как ли този дим се е втражил във белия ми дроб, направо не ми се мисли, а само си викам - Господ да ми е на помощ... А Вие мислете, аз моята вече я измислих...
Когато политиците от ГЕРБ ни говореха, че цигарите били вредни, бяха наистина прави.. Те няма как да ни го кажат директно, че цигарите са отровни.. Те ни го казаха по един такъв, по мек начин, който бе разбран от малцина...

бел. авт..  ако проявявате интерес към темата за отровите, бих Ви препоръчал статията - за отровите и пластмасите, които ядем, която е малко по-назад в блога ми...
всъщност, ето я за по-лесно: 
spartakbg.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/12/29/za-otrovite-i-plastmasite-koito-iadem.1223150

 

image






Гласувай:
0



1. spartakbg - белен слънчоглед, със живи вируси на глисти...
12.03.2015 17:30
Преди има няма 4 години, до мен достигна информация, че във беления слънчоглед, вакумиран във прозрачна найлонова опаковка, със марка "GRIVAS", има живи вируси на Глисти.. Не казвам, че информацията е 100% вярна, но съмнението остава... Направи ми впечатление, за колко кратко време се появи този слънчоглед, и колко бързо изчезна от щандовете на Билла...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: spartakbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 93148
Постинги: 29
Коментари: 56
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930